Vítejte v on-line programu

Jak se učit se svými dětmi

 

Jmenuji se Edita Berková a na konci školního roku 2019 jsem v sobě konečně našla onu potřebnou odvahu a definitivně jsem se rozhodla, že domškoláctví, ať to dopadne jakkoliv, chci se svou desetiletou dcerkou zkusit. Chtěla jsem to zkrátka zažít, a tak jsem se do toho vrhla přímo po hlavě… 

Vznikl tak bezva projekt s názvem Zkoušíme to trošku jinak, jehož cílem je ukázat rodičům způsoby a cestu, JAK SE UČIT SE SVÝMI DĚTMI a to pokud možno v radosti, pohodě a hlavně tak, aby to všechny zúčastněné opravdu bavilo. 

Užijte si učení s dětmi!!!:) 

Edita

...ještě než se vrhnete do poslechu audií:)

  • Praktické tipy začínají od 6. audia. Spousta z nich se však objevuje i v teoretické části.
  • Důvod, proč tolik apeluji na napojení se na vnitřní dítě se dozvíte ve 2. audiu. Také se tam dozvíte naprosotu pecku, která mi změnila život. 
  • Co dělat, když vás při učení vaše dítko vytáčí? To se dozvíte ve 3. a 4. audiu. A vážně to funguje!!!
  • Obecný rozdíl mezi pojmy motivaceinspirace najdete v 5. audiu. 

Toto první je audio je z úvodní stránky. Pro případ, že jste jej ještě neposlouchali, vkládám i sem.

Tak jdeme na to! :)

A) TEORETICKÁ ČÁST

Malý dodatek k rozdílu mezi motivací a inspirací.

Pochopení rozdílu mezi motivací a inspirací může být pro celou rodinu obrovským přínosem. Možná se ale ptáte, jaký je rozdíl mezi tzv. vnitřní motivací a inspirací? Vnitřní motivace i inspirace probouzí v člověku RADOST a opravdovou chuť. A to je zkrátka úžasné. Pídila jsem se dál a jeden pidi rozdíl jsem našla v tom, že tzv. motivy, které z motivace činí motivaci, jsou vlastně pohnutky, které vedou k uspokojování určitých potřeb. A potřeba je stav nedostatku. A to je právě již zmíněná vnější síla. Když se však učiteli podaří v dětech probudit vnitřní motivaci, je to naprosto, naprosto báječné a učitel i celá třída mají vyhráno.

Inspirace je ono již zmíněné VDECHNUTÍ, nápad, tvořivé nadšení, nával kreativity. Vlastně nevíme, odkud to přijde, ale když k nám to přijde, je to vážně SÍLA, která nás v podstatě nestojí žádné úsilí :) 

Tady ještě pár poznámek, než se společně pustíme do praktických tipů.

  • Naše inspirativní videa, která v tomto programu zmiňuji, najdete na této stránce.
  • Předběžná přihláška na workshopy naživo najdete na této stránce.
  • Několikrát zmiňovaný TRÉNINK SPOKOJENOSTI najdete na této stránce.
  • Více o doktoru Viktoru Franklovi najdete zde
  • RADIOŽURNÁL - Jak koronavirus ovlivní české školství? Učitelé musí slevit, diskutujme o podstatě výchovy, apeluje expert na vzdělávání Bob Kartous ze společnosti EDUin.

B) PRAKTICKÁ ČÁST

  • Rozhovor s úžasnou zpěvačkou Janou Rychterovou a odkaz na její bájo písničky o vyjmenovaných slovech a pádech najdete na této stránce. 
  • Zde jsou slíbené návody na zakopané poklady: 1) v Keltském opiddu, 2) poklad ve Staré Boleslavi
  • SLÍBENÝ BONUS - POHÁDKA O VYJMENOVANÝCH SLOVECH
  • Knihu Myšlenkové mapy pro děti najdete například zde.
  • Už jste fanouškem naší FB stránky Zkoušíme to trošku jinak?
  • Vaše zpětné vazby mi piště na editaberkov@gmail.com
  • Z celého srdce vám děkuji za důvěru.

♡ BONUSY ♡

♡ MĚJTE BÁJEČNÉ DNY ♡