Vítejte ve členské sekci on-line kurzu
Jak se učit se svými dětmi
Jmenuji se Edita Berková a na konci školního roku 2019 jsem v sobě konečně našla onu potřebnou odvahu a definitivně jsem se rozhodla, že domškoláctví, ať to dopadne jakkoliv, chci se svou desetiletou dcerkou zkusit. Chtěla jsem to zkrátka zažít, a tak jsem se do toho vrhla přímo po hlavě…
Vznikl tak bezva projekt s názvem Zkoušíme to trošku jinak, jehož cílem je ukázat rodičům způsoby a cestu, JAK SE UČIT SE SVÝMI DĚTMI a to pokud možno v radosti, pohodě a hlavně tak, aby to všechny zúčastněné opravdu bavilo.
Užijte si učení s dětmi!!!:)
Edita
...ještě než se vrhnete do poslechu audií:)
- Praktické tipy začínají od 6. audia. Spousta z nich se však objevuje i v teoretické části.
- Důvod, proč tolik apeluji na napojení se na vnitřní dítě se dozvíte ve 2. audiu. Také se tam dozvíte naprosotu pecku, která mi změnila život.
- Co dělat, když vás při učení vaše dítko vytáčí? To se dozvíte ve 3. a 4. audiu. A vážně to funguje!!!
- Obecný rozdíl mezi pojmy motivace a inspirace najdete v 5. audiu.
Toto první je audio je z úvodní stránky. Pro případ, že jste jej ještě neposlouchali, vkládám i sem.
PŘEDEHRA 1
PŘEDEHRA 2
Tak jdeme na to - teoretická část
AUDIO 1
AUDIO 2
AUDIO 3
AUDIO 4
AUDIO 5
Malý dodatek k rozdílu mezi motivací a inspirací.
Pochopení rozdílu mezi motivací a inspirací může být pro celou rodinu obrovským přínosem. Možná se ale ptáte, jaký je rozdíl mezi tzv. vnitřní motivací a inspirací? Vnitřní motivace i inspirace probouzí v člověku RADOST a opravdovou chuť. A to je zkrátka úžasné. Pídila jsem se dál a jeden pidi rozdíl jsem našla v tom, že tzv. motivy, které z motivace činí motivaci, jsou vlastně pohnutky, které vedou k uspokojování určitých potřeb. A potřeba je stav nedostatku. A to je právě již zmíněná vnější síla. Když se však učiteli podaří v dětech probudit vnitřní motivaci, je to naprosto, naprosto báječné a učitel i celá třída mají vyhráno.
Inspirace je ono již zmíněné VDECHNUTÍ, nápad, tvořivé nadšení, nával kreativity. Vlastně nevíme, odkud to přijde, ale když k nám to přijde, je to vážně SÍLA, která nás v podstatě nestojí žádné úsilí 🙂
Tady ještě pár poznámek, než se společně pustíme do praktických tipů
- Naše inspirativní videa, která v tomto programu zmiňuji, najdete na této stránce.
- Předběžná přihláška na workshopy naživo najdete na této stránce.
- Několikrát zmiňovaný TRÉNINK SPOKOJENOSTI najdete na této stránce.
- Více o doktoru Viktoru Franklovi najdete zde.
- RADIOŽURNÁL - Jak koronavirus ovlivní české školství? Učitelé musí slevit, diskutujme o podstatě výchovy, apeluje expert na vzdělávání Bob Kartous ze společnosti EDUin.
Pokračujeme - Praktická část
AUDIO 6
AUDIO 7
AUDIO 8
AUDIO 9
AUDIO 10
- Rozhovor s úžasnou zpěvačkou Janou Rychterovou a odkaz na její bájo písničky o vyjmenovaných slovech a pádech najdete na této stránce.
- Zde jsou slíbené návody na zakopané poklady: 1) v Keltském opiddu, 2) poklad ve Staré Boleslavi.
- SLÍBENÝ BONUS - POHÁDKA O VYJMENOVANÝCH SLOVECH
- Knihu Myšlenkové mapy pro děti najdete například zde.
- Už jste fanouškem naší FB stránky Zkoušíme to trošku jinak?
- Vaše zpětné vazby mi piště na editaberkov@gmail.com
- Z celého srdce vám děkuji za důvěru.
♡ BONUSY ♡
KDYŽ SE DÍTĚ NECHCE UČIT