Vítejte Úžasní
Speciální DÍK patří Petře a Soně, které mě oslovily...
DĚKUJI Vám!
Petra Horáková
Soňa Daniecová - Janotová
Na tuto stránku jsem vložila všechny důležité materiály, které jsme společně probrali...
KDY STARTUJEME?
V pondělí 25. 7. 2022 od 20h
ZOOM link, na kterém se setkáme je:
https://us06web.zoom.us/j/2845620376?pwd=bzhwVllrWkRQeThpVmVRVVMxYUtYdz09
Meeting ID: 284 562 0376
Passcode: 879916
1. živé vysílání pondělí 25. 7. od 20h
2. živé vysílání středa 27. 7. od 20h
3. živé vysílání pátek 29. 7. od 20h
NEJ SE NA VÁS TĚŠÍM!
AKCE jen pro Vás!!!
Vše, co jsme společně probrali a ještě trošku víc, najdete přehledně a hlavně VTIPNĚ uspořádané v on-line kurzu POHODA PŘED KAMEROU.
Jen pro Vás za SUPER AKČNÍ CENU
999 Kč 500 Kč.
SLEVOVÝ KÓD POHODA13
Pro Vás z mé nabídky...
VIDEO MENTORING
INDIVIDUÁLNÍ MENTORING
FOTO ESENCE DUŠE
VÁŠ PŘÍBĚH MOU KAMEROU
Záznamy živých vysílání
Domácí úkoly 🙂
Když ze slova "TRÉMA" své "R" vyndáte...
1) ZAČÁTEK - Jaké to bylo před tím, než jste začali?
2) ZÁPLETKA - Co všechno se odehrávalo? Co se stalo potom? Co Vám to přineslo?
3) ROZUZLENÍ - Vaše PROČ!!! Proč jste začali dělat to, co děláte?
Více o Storytellingu...
Vyprávění má obrovskou sílu.
- Definujte své hlavní sdělení - tzv. CORE MESAGE. Pokud nemáte základní poselství, Váš příběh nebude mít šťávu a lidi začne dříve či později nudit. Příběh musí mít pointu!!! Pokud to nemá smysl, lidé nebudou vědět, proč by měli příběhu věnovat pozornost.
- Rozhodněte se, JAKÝ DRUH PŘÍBĚHU budete vyprávět.
- Jednou z verzí vyprávění je motivovat k akci - přimět ostatní lidi, aby začali jednat a něco udělali. Je tedy fajn vyprávět příběh, který lidi motivuje.
- Dalším způsobem vyprávění je vyprávět lidem o sobě. Můžete mít příběh o sobě, o svých vzestupech a pádech, kterými jste prošli, co byste příště udělali jinak, čeho byste se vyvarovali... To může lidi inspirovat, aby sledovali Vaši osobní značku, sledovali Vás na sociálních sítích. Když Vás lidé poznají, budou Vám více rozumět a je pravděpodobnější, že Vás budou následovat, a Vaše osobní značka s větší pravděpodobností poroste.
- Sdílení svých hodnot je další způsob, jak vyprávět příběh, který přiměje lidi, aby se k Vám přidali. Chci tím říct, že pokud ostatní lidé věří ve stejné hodnoty jako Vy, je pravděpodobnější, že se s Vámi spojí.
- Poslední způsob, kdy lidé typicky využívají sílu vyprávění, je pro vzdělávací účely. Když něco učíte a předáváte znalosti prostřednictvím příběhu, je mnohem pravděpodobnější, že se Vaši klienti zapojí.
3) Musíte vytvořit VÝZVU K AKCI!!! Když vyprávíte příběh a povede se Vám svým příběhem druhé lidi nadchnout, ale neukážete jim, kudy by s Vámi měli jít dál, hrozí, že se "pouto" mezi Vámi přetrhne. Je potřeba lidem říct, co by bylo fajn, aby udělali jako další krok. Nemusí to být velký závazek, nemusí to být místo, kde si musí hned něco koupit, může to být jen stažení Vašeho e-booku nebo PDF apod.
Své podnikání sdílím skrze příběhy už dlouho a zjistila jsem, že když dobrý příběh obsahuje tyto tři hlavní části, funguje to všechno mnohem lépe.
- Potřebujete konflikt. Bez konfliktu či problému, který se samozřejmě nakonec vyřeší, tam nebudete mít tzv. háček (angl. HOOK), který lidi přivede, aby zjistili, co se bude dít dál. Vždy mějte v příběhu konflikt a doporučuji svým HOOK i svá videa začínat.
- Vždy mějte postavy! To lidem umožňuje vidět sami sebe v příběhu a být jeho součástí. Buďto to budete přímo vy, nebo třeba Váš klient...
- Vyřešení celé situace, zkrátka náš oblíbený HAPPY END.
Čím více úkolů, tím větší praxe... 🙂
1) Pište a pozorujte své kecy v kleci, své RARÁŠKY + milujte je, děkujte jim, že Vás učí sedět na svém trůnu!
2) Každý den pouštějte do svého STŘEDU bílé, léčivé světlo!
3) Vytvoříte si energetickou vizitku - 3 nádherná slova, která Vás symbolizují. Kreativitě se meze nekladou.
4) Místo textových zpráv už nahrávejte jen hlasové! A místo hlasových zpráv zkoušejte video zprávy.
5) Oslovte nejméně 5 kamarádek a požádejte je o odpověď na následující otázku: „Co bys řekla, že mi jde?“ To víte, že se mi do tohoto cvičení také nechtělo, ale udělala jsem to a je to K NEZAPLACENÍ. Všechny odpovědi jsem si vytiskla a mám je stále při sobě. Je KOUZELNÉ zjistit, JAK VÁS VIDÍ VAŠI BLÍZCÍ!!!
6) je nesmírně důležité, abyste věděli, jak Váš produkt/služba pomáhá, protože přesně to je i druh videa, který byste si měl(a) trénovat každý den! Tohle je________ a proč Vám to tady ukazuji? Protože _____________...
7) Zkuste aplikaci Slow Motion - tady je malá ukázka. Takhle jsem si s touto úžasnou apkou hrála já.
7) Najděte si k sobě parťáka, který chce na své POHODĚ PŘED KAMEROU také máknut a každý den si přes whatsapp nahrajete jedno krátké video (max. do 90 s) na následující téma:
- Nadšení ze svého podnikání.
- Váš příběh ve 3 bodech
- Co Vás na Vašem podnikání nadchlo?
- Co Vás na tom, co děláte, baví nejvíc? Co Vás fascinuje?
- Jak jste si dnes posílila své sebevědomí?
- Co se mi v práci povedlo? Z čeho mám radost?
- Jak se ke mně můžete připojit?
- Stručné představení sama sebe.
- Jaký problém moje služba/produkt řeší?
- Popis svého ideálního klienta.
- Jak si začala podnikat? Jak ses se k tomu dostala? - Syn měl exém. Nikdo nám nedokázal pomoci... / Měla jsem příšernou šéfovou. Chodit do práce bylo za trest.
- Čím Tě to nejvíc nadchlo? - Za 2 měsíce došlo k rapidnímu zlepšení. / Jsem svým pánem. / Vše si řídím sama a zažívám ten pocit svobody.
- Co byste přála všem ostatním, aneb Vaše zkušenost. - Každé mamince, která se u svého dítěte potýká s něčím podobným, bych přála tento pocit vysvobození... / Každému bych přála mít možnost organizovat si svůj čas a jít si třeba dopoledne zacvičit...
- Call to action = VÝZVA K AKCI: Chceš vědět víc, mrkni se na mou stránku/zavolej mi kdykoliv od po - pá mězi 9 a 15h. Slibuji, že budeš nadšená.
- Jaká byla Tvá největší překážka?
- Co je to, co si nikdy kvůli strachu z odsouzení nesdílela?
- Jaké 3 lekce bys poradila svému mladšímu Já?
-
Čemu se v současné době nejvíce věnuješ?
8) Ty nejlepší příspěveky nahrajete do naší FB skupiny, ať se můžeme vzájemně inspirovat. 🙂
PRIMA TIPY, na které by bylo škoda zapomenout...
- Milujte to, co děláte a říkejte to, co děláte! Cvičte, opakujte, zkoušejte to! Pořád! Každý den nejméně jedno video!
- To, co říkáte, musí být ZAJÍMAVÉ! Musí Vás to bavit! To neva, že to říkáte po bambilionté, Vaši posluchači to slyší poprvé! Svůj příběh o Strolleringu jsem opakovala stále dokola. Pořád a neustále. Opakování je MATKA MOUDROSTI! Každý máme milion informací denně a lehce zapomeneme, i když se nám něco líbilo, něco nás zaujalo. NEBOJTE SE OPAKOVAT!!!
- Dáváte lidem informace, které opravdu potřebují!!! Neprodávejte produkt nebo službu, prodávejte PŘÍBĚH!!! Je mi to líto, ale většina lidí se o Vás ani o Vaše produkty v počáteční fázi zkrátka nezajímají. Záleží jim na sobě a na tom, jak jim můžete pomoci vyřešit jejich problémy. Takže (!!!) nikoho vlastně opravdu v počátku nezajímá, jak skvělý Váš produkt/služba je, i kdyby byl(a) ze zlata! Obzvláště ne, když máte jednu ze stovky nabídek, které blikají všude na netu. Je to jen jeden veliký zmatek, komu věřit, což vede k tomu, že zkoprní, odtáhnou se a do žádné akce nejdou. Upoutejte pozornost jasnými příklady (PŘÍBĚHY!!!) o tom, jak to změnilo život Vám a Vašemu okolí a tedy, jak úžasný dopad to bude mít i na ně! Protože pravdou je, že nikdo nechce mít pocit, že se mu něco prodává. Všichni chceme cítit osobní výhru v podobě chytrého rozhodnutí, které nám pomůže vyřešit velké problémy. Čím lépe vytvoříte příběh, který k jejich problému promluví, tím lepší bude Váš prodejní úspěch.
- Víte naprosto přesně, ke komu mluvíte? Kdo přesně je Váš klient? Co ho trápí? S čím potřebuje pomoc? V jaké životním bodě se nachází? Jak je na tom finančně? Je to spíš žena nebo muž?
- Nebojte se střihu - vyndat vše dobré, aby zůstalo jen to nejlepší.
- Usmívejte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Najděte si lidi, kteří Vás opravdu inspirují. To, co se Vám na nich líbí, máte v sobě samozřejmě i Vy!!!
- Nebojte se být kreativní a uvolnění. Nebojte se natáčet se svými dětmi, v práci, při běhu na tram, na dovolené. AUTENTICITA je nejpřitažlivější!!! A usmívejte se, ale to už jsem psala... 🙂
- Objevte v sobě svou superstar! Někde tam opravdu je!!! Každý jí máme! Nemusíte být extrovert! Opravdu to není pravda! jde jen o to, zda chcete, zda Vás to láká nebo ne. Nemusíte být šašek, každý si najde svůj vlastní osobní styl. Stejně jako styl oblečení či typ účesu. Hlavně to NEVZDÁVEJTE!!!
- Z natočeného videa můžete mít i super článek. Prozkoumejte aplikace na přepis mluveného slova na text. Je to úžasné, co všechno už existuje.
- Nezapomínejte na to, že strach z kamery je jen ILUZE! 🙂
Foto příslušenství a technika
Podívejte se na výběr cerepetiček, které se Vám budou možná hodit...
PRO INSPIRACI
Uvítací video, už jste si zkusili podobné video??? Pokud ano, šup s ním do skupiny.
Rozhodně si sem tam nějaké to TANEČNÍ video zkuste!!!
Trénuji i DABING. Na toto video jsem se připravovala nejméně 40min. a natočila jsem ho asi na stopadesátéšesté, aneb MILUJI HELENU RŮŽIČKOVOU.
Video od Chytré Horákyně na téma: Kolik místa mít nad svou krásnou škebulkou? Použijte mřížku...
Pokud ukazujete produkt s nápisem, zkontrolujte funkci zrcadlového nastavení. Pokud ho tam nenajdete, zkuste např. aplikaci Lets View. 99% telefonů by toto nastavení pro selfie mělo mít v sobě. Na toto téma jsem pro Vás natočila krátké video...
Povzbuzující video, kdyby se Vám náhodou stalo, že byste někomu snad neseděli, což se samo nestane, ale kdyby...
Toto bych např. bez TELEPROMTRU nezvládla...
Pokud Vás občas trápí NEGATIVNÍ MYŠLENKY, tak se podívejte na jednoduchý návod, jak s nimi zatočit!
Udělej si čas na tyto informace...
Jak propojit Instagram se svým Facebookem?
Videa, na která se URČITĚ PODÍVEJ!
Videa, pro dobrou náladu...
Kouzlo top videa
* SMILE - SMILE - SMILE - každou buňkou svého těla!!!
* DÝCHEJ - nervozita je normální a nezapomínej, že strach z kamery je jen iluze.
* ZAPOJ své klienty - oční kontakt - čočka!!! Čím více své publikum "zapojíš", tím větší klid do celého procesu vneseš.
* PŘIPRAV SE - čím více jsem připravená, tím více jsem uvolněná. Příprava je Král!
* PŘEDSTAVUJ SI, jak Ti natáčení videí jde levou zadní a jak jsi skvělá!!!
* LET GO - důvěřuj celému procesu.